شکایت کاربران iPhone11 از وجود رنگ سبز بر روی صفحه نمایشگر

شکایت کاربران iPhone11 از وجود رنگ سبز بر روی صفحه نمایشگر

تعداد کمی از کاربران گوشی‌های iPhone 11 و 11 پرو iPhone  وبرخی از دارندگان آیفون های مدل قدیمی، یک اشکال را گزارش کرده اند که یک رنگ سبز برای مدت کوتاهی پس از باز کردن قفل صفحه گوشی آن‌ها به نمایش در می آید.

این موضوع ظاهرا بر روی دستگاه‌هایی در iPhone ۱۱ و گوشی‌های iPhone ۱۱ Pro تاثیر می‌گذارد، اگرچه ممکن است در برخی از مدل‌های iPhone و مدل‌های XS نیز وجود داشته باشد. برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این مساله از زمان iOS ۱۳.۴.۱ ارائه شده‌است.

دقیقا معلوم نیست که چه اتفاقی در حال رخ دادن است، اما تقریبا همه کاربرانی که با این مشکل مواجه شده اند می‌گویند که رنگ سبز فقط برای چند ثانیه پس از باز کردن یک آیکون قابل ‌رویت است . برخی از کاربران آن را درحالت Dark Mode با حالت Night Shift مشاهده کرده اند، در حالی که برخی دیگر می‌گویند که زمانی اتفاق می‌افتد که روشنایی در پایین‌ترین تنظیمات ممکن باشد. خواننده MacRumors این مشکل را شرح می‌دهد:
حدود ۲۵ درصد زمانی این اتفاق می افتد که من روزاول  launch را باز می‌کنم،  ظاهر صفحه با ته‌ رنگ سبز ظاهر میشود؛ بعد از حدود ۳ ثانیه دوباره به حالت عادی برمی گردد.  هر کسی تا به حال این اتفاق برایش افتاده است آیا می‌داند که این یک مشکل در iPhone ۱۱ است؟ احتمالا باید یک بازسازی و تنظیم مجدد انجام دهم، اما در صورت امکان سعی می‌کنم از آن اجتناب کنم.
با توجه به گزارشات برخی از کاربران، این ته ‌رنگ سبز عجیب از زمان به روز رسانی آی یو اس در حال افزایش است که حاکی از این است که این یک مساله نرم‌افزاری است.  برخی از مردم توانستند پس از شروع مجدد، این رنگ را مشاهده کنند، اما برخی دیگر این گونه نبودند.

مطلب پیشنهادی :
معرفی گوشی آیفون X اپل

به نظر می‌رسد که ‌iPhone 11‌, 11 Pro, 11 Pro Max در درجه اول تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند، اما برخی کاربران از وجود این مشکل شکایت کرده اند. به نظر می‌رسد که iOS ۱۳.۴.۱، iOS ۱۳.۵ و iOS  همگی این موضوع را براساس گزارش‌ها کاربران مطرح می‌کنند.

با در نظر گرفتن هر دو صفحه LCD و OLED، مشکل احتمالاً یک اشکال نرم‌افزاری است . با این حال، یک گمان وجود دارد که این مساله می‌تواند در‌‎ سخت‌افزار Apple وجود داشته باشد.اگر این مساله در واقع یک مشکل نرم‌افزاری باشد، اپل ممکن است قادربه رسیدگی به این مساله در یک روز به روز رسانی در آینده باشد. iOS اکنون در حال آزمایش است و هنوز مشخص نیست که آیا این مساله هنوز هم مشکل را رفع می‌کند یا خیر.
اگر این مساله مبتنی بر نرم‌افزار باشد، احتمال دارد که اپل این اشکال را در نسخه ای از iOS قرار داده باشد.

کلیدواژه : iPhone11Proآیفون 11
محمد معین اعلایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *