فروش آیفون 13 فراتر از پیش‌بینی سرمایه گذاران

فروش آیفون 13 از پیش‌بینی و انتظار سرمایه گذاران بیشتر می‌شود

طی یادداشت جدیدی که توسط جی‌پی مورگان به دست رسیده است، به نظر می‌رسد که در سال مالی 2022 می‌تواند 226 میلیون آیفون را به فروش برساند. این مقدار، از حد انتظار سرمایه گذاران بیشتر است. برای فروش آیفون 13 انتظار بالایی وجود دارد.

فروش آیفون 13

به گفته این بانک، سهام اپل با این وضعیت، در نیمه دوم سال 2021 می‌تواند رشد بالایی را شاهد باشد.

«فشار صعودی روی حجم فروش سری آیفون 12، عملکرد تاریخی در بازه ژوئیه – سپتامبر به علت نزدیکی به زمان برگزاری رویداد اپل و همچنین بررسی‌های بیشتر درباره حجم فروش آیفون 13 نسبت به انتظارات پایین سرمایه‌گذاران، یک وضعیت جذاب را برای سهام در نیمه دوم سال نشان می‌دهد و انتظار می‌رود سهام اپل در این بازه زمانی عملکرد مناسبی داشته باشد.»

با وجود اینکه سرمایه گذاران انتظار دارند که اپل در سال 2022 حدود ۲۱۰ تا ۲۱۵ میلیون دستگاه گوشی را به فروش برساند، اما جی‌پی مورگان به فروش 226 میلیون امیدوار بوده و انتظار دارد. همچنین ارزش سهام اپل توط این بانک، 165 تا 170 دلار پیش‌بینی شده است. بر اساس نظر جی‌پی مورگان وقتی اپل انتظار فروش بالایی را دارد، از حد انتظار فراتر می‌رود.

«ما شاهد معرفی آیفون ۱۳ خواهیم بود و با یک انتظار چند ساله برای مهاجرت به گوشی‌های ۵G روبه‌رو می‌شویم که نرخ بالاتری نسبت به انتظارات فعلی سرمایه‌گذاران خواهد داشت.»

تا زمانی که پرچمدار جدید اپل، رونمایی نشده و به فروش نرسد، نمی‌توان به طور قطع درمورد استقبال کاربران از این محصول در بازار نظر داد. شما در رابطه با این محصول جدید شرکت اپل، چه نظری دارید؟

مطلب پیشنهادی :
گوشی‌های سری پوکو X4 احتمالا در چهار مدل به بازار میرسد.

برای اطلاع از اخبار جدید دنیای تکنولوژی، به وبسایت مسیر مدرن مراجعه کنید.

کلیدواژه : آیفون 13
محمد معین اعلایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *