مشخص شدن نام آیفون جدید به نام آیفون 12

نام آیفون 12 مینی در یک تصویر مشخص شد:

در اوایل هفته ی گذشته یک افشاکننده معتبر ادعا کرد که مدل های آیفون 12 به صورت “آیفون 12 مینی”,”آیفون 12″,”آیفون 12 پرو” و “آیفون 12 پرومکس” نام گذاری شده اند و امروز عکسی از برچسب قاب های سیلیکونی از مرکز پخش بین الملل ایرلند منتشر شد که نام گذاری آیفون ها را تایید می کند.

آیفون 12

این عکس سه برچسب را نشان می دهد که در کنار آنها اندازه ی گوشی ها نوشته شده است. مطابق با آنچه انتظار داشتیم,مدل 5.4 اینچی با نام آیفون مینی,مدل 6.7 اینچی با نام آیفون پرومکس و دو مدل 6.1 اینچی نام های آیفون 12 و آیفون پرو را دارند.

رنگ های هر سه مورد از قاب های سیلیکونی, سیاه است و شماره مدل ها شامل MHL732M/A و MHLG32M/A است که اپل از هیچ کدام در گذشته استفاده نکرده است.

این عکس توسط افشاکننده DuanRui در توییتر به اشتراک گذاشته شده است که ماه قبل نیز عکس هایی از دفترچه ی آیپرایر به اشتراک گذاشت که نمایشگر تمام صفحه ی آن را نشان می داد.

نام گذاری مدل های Pro از الگویی که سال های گذشته تعیین شده است پیروی می کند و نام گذاری آیفون12 نیز یک سیستم منطقی دارد. با توجه به اینکه امسال شاهد عرضه ی 4 مدل مختلف از آیفون هستیم, استفاده از چهار نام مختلف,به تمایز آسان مدل ها کمک می کند.

آیفون مینی, اولین آیفونی است که با لقب مینی عرضه خواهد شد که این لقب به ipod mini ,ipad mini و mac mini نیز داده شده است. آیفون مینی که 5.4 اینچی است از کوچکترین مدل آیفون11 یعنی آیفون 11 پرو که 5.8 اینچی است,کوچکتر است.

مطلب پیشنهادی :
اولین MacBook Pro اپل با صفحه نمایش Retina در 30 روز آینده "منسوخ" می شود

اپل قصد دارد آیفون های جدید خود را در اکتبر امسال, احتمالا در 13 اکتبر معرفی کند و ارسال آنها را در اواخر همان ماه آغاز کند اما ممکن است بعضی از مدل ها تا ماه نوامبر عرضه نشوند.

اخبار به روز مسیرمدرن را دنبال کنید.

محمد معین اعلایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *