دوبرابرشدن پیش فروش آیفون 12از آیفون11

آیفون ۱۲، نخستین گوشی هوشمند اپل با پشتیبانی از شبکه ۵G و آخرین پرچمدار کوپرتینویی‌ها، طرفداران بسیاری دارد. براساس آخرین گزارش «مینگ‌‌-چی کو» تحلیلگر معروف، میزان پیش فروش آیفون ۱۲ دو برابر آیفون ۱۱ بوده است.

باوجودی که اپل عموما آمار فروش خود را اعلام نمی‌کند ولی به نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند جدید آیفون طرفداران خاص خودش را دارد و ظاهرا آیفون ۱۲ توانسته جای خود را در دل علاقمندان اپل باز کند. «مینگ-‌چی کو»، تحلیلگر معروف اپل برآورد می‌کند که حجم پیش فروش آیفون ۱۲ در حدود دو برابر بیشتر از پیش فروش آیفون ۱۱ در سال ۲۰۱۹ است.آیفون12

برآورد اولیه مینگ-چی‌ کو حاکی از آن است که پیش فروش آیفون ۱۲ در ۲۴ ساعت اول در حدود ۱.۷ تا ۲ میلیون دستگاه بوده است. این در حالی است که طی ۲۴ ساعت اول، پیش فروش آیفون ۱۱ در حدود ۵۰۰ تا ۸۰۰۰ هزار دستگاه بود.

این گزارش در حالی منتشر شده است که نتایج بنچمارک نشان می‌دهد که عملکرد گرافیکی آیفون ۱۲ نسبت به آیفون ۱۱ پرو ضعیف‌تر است. به علاوه، آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو در بنچمارک انتوتو نیز نتایج چندان درخشانی از خود نشان ندادند. مقایسه بین آیفون ۱۲ و آیفون ۱۱ نیز تفاوت‌های دو دستگاه را به خوبی نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی :
معرفی سیستم عامل جدید macOS Monterey برای مک بوک
محمد معین اعلایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *