توییتر ویژگی انتشار وویس در قالب توییت را به امکانات خود اضافه کرد!

توییتر و وویس توییت

در تاریخ 17 ژوئن 2020، توییتر یک ویژگی جدید لانچ شده در این برنامه را معرفی کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا وویس های خود را در قالب توییت به جای تکست در این سوشال مدیا پخش کنند.

اضافه شدن قابلیت وویس در توییتر

در واقع توییتر جاییست که شما در آن اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می‌دهد را با دیگران به اشتراک می گذارید. بعد از گذشت سال ها از فعالیت توییتر، امکانات دیگری از جمله به اشتراک گذاشتن عکس، ویدیو و دیگر کراکتر ها به کاربران داده شد تا بیشتر شخصیت و ویژگی های خود را در گفتگوهایشان به اشتراک بگذارند. اما مشکلی که هست ان است که گاهی اوقات فقط نوشتن 280 کارکتر در یک توییت کافی نیست و میتوان گفت حق مطلب به خوبی ادا نمی‌شود! بنابراین، امروز یک ویژگی جدید در حال تست است که باعث می‌شود ارتباط بیشتری بین کاربران در قالب توییت شکل بگیرد و آن همان “صدای شخصی” شماست.
وویس توییت در واقع با باز کردن بلندگوی توییت و فشار دادن ایکون آن قابل ساختن است. در آنجا یک صفحه با نماد توییتر کاربر باز می‌شود که می‌توانید برا ضبط صدای خود آنجا ضربه بزنید.
کاربران توییتر میتوانند 140 ثانیه وویس ضبط کنند اما ضبط کردن مداوم و پشت سر هم نیز امکان پذیر است و هم چنین صدای بیشتر یک وویس توییت چندگانه می‌سازد.

وویس توییت جدیدترین قابلیت توییتر

وویس توییت‌ها مثل دیگر توییت ها در همان تایم لاین همیشگی به اشتراک گذاشته می‌شوند. گوش کردن به این وویس توییت با ضربه زدن روی تصویر قابل انجام است و در ios، وویس در پلی بک پخش می‌شود و کاربران درحالی که دارند تایم لاین خود را اسکرول کرده و توییت ها را میبینند، همزمان به صدا هم گوش می‌دهند.
در حال حاضر وویس توییت فقط برای تعداد محدودی از افراد که ios استفاده می‌کنند قابل اجرا است اما این شرکت اعلام کرده که در هفته‌های آینده همه ی کاربران ios باید بتوانند وییس توییت ارسال کرده و از این قابلیت بهره مند شوند.

مطلب پیشنهادی :
محدود شدن آیپد پرو 2021 به حافظه رم 5 گیگ !

به روزترین اخبار اپل را با مسیر مدرن دنبال کنید!

محمد معین اعلایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *