اپل iPhone XR

iPhone XR آیفون XR

iPhone XR دارای تراشه Bionic A12، صفحه نمایش رتینا 6.1 اینچی ، طراحی آلومینیوم و شیشه ، دارای Face ID و سیستم دوربین پیشرفته. iPhone XR  به ما کمک می کند تا با جدیدترین نوآوری های آیفون به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنیم. این دستگاه با جدیدترین فن آوری ها از جمله نمایشگر 6.1 اینچی Liquid Retina retina و آخرین دوربین TrueDepth با احراز هویت سریع Face ID ، تراشه 7 نانومتری A12 Bionic جدید و دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز شده است. عکس های پیشرفته پرتره و عکس های نورپردازی پرتره را می گیرد. ” آیفون XR دارای یک محفظه جدید آلومینیومی و شیشه ای است که از محافظت IP67 در برابر مایعات و گرد و غبار ، باتری طولانی مدت در تمام طول روز برخوردار است و در شش رنگ زیبا وجود دارد. iPhone XR این امکان را برای افراد بیشتری فراهم می کند که تجربه ای عالی از جدیدترین فناوری آیفون X ، در طرح های جدید زیبا با قیمت مناسب تری داشته باشند. ” سیستم دوربین پیشرفته با استفاده از لنزهای دوربین واحد ، پرتره های چشمگیری را ایجاد می کند.

عکاسی با آیفون XR

طراحی و ساخت شیشه آلومینیوم در شش رنگ جدید

یک طراحی تمام صفحه خیره کننده ، نمایشگر iPhone XR را  به لبه های آن سوق می دهد . بادوام ترین شیشه جلویی که تاکنون در تلفن های هوشمند در یک باند آنودایز شده با ظرافت قرار گرفته و از جنس آلومینیوم با ظرفیت هوا فضا سری 7000 با دوام پیچیده شده است و طراحی پشت شیشه ای شارژ بی سیم را امکان پذیر می کند.
iPhone XR در شش رنگ جدیدبه بازار عرضه شده است: سفید، سیاه، آبی، زرد، مرجان و قرمز یک فرایند رنگی با هفت لایه، باعث می شود رنگ شیشه ای به رنگ های ظریف و زیبایی ببخشد، و باند آلومینیومی و تریم دوربین با هم همرنگ می شوند تا به زیبایی خاصی برسند. این طرح جدید دارای اسپلش و ضد آب است و دارای امتیاز IP67 است و در برابر لکه های روزمره از جمله قهوه ، چای وغیره محافظت می کند. iPhone XR دارای مقاومت در برابر آب و ضد آفتاب IP67 است و در برابر لکه های روزمره از جمله قهوه، چای و نوشابه محافظت می کند.

مطلب پیشنهادی :
فروش پک باتری مگ‌سیف برای آیفون 12

6 رنگ موجود در بازار برای آیفون XR

بخشی از درآمد حاصل از خرید آیفون XR  (PRODUCT) RED مستقیماً به کمک های صندوق جهانی HIV / AIDS میرود که برنامه های آزمایش،  مشاوره، درمان و پیشگیری را با تمرکز ویژه بر حذف انتقال ویروس از مادران به نوزادانشان ارائه می دهند.

پیشرفته ترین LCD در آیفون XR

صفحه نمایش 6.1 اینچی صفحه نمایش Liquid Retina ، با پشتیبانی از طیف رنگ وسیع و True Tone برای داشتن یک تجربه طبیعی ، از دقیق ترین رنگ در این صنعت استفاده شده است.  شیشه های دقیق ، پیکسل پیشرفته و شیشه های ضد خش به صفحه نمایش این امکان را می دهد که منحنی های دستگاه را هم  شامل شود، در حالی که یک طراحی نور پس زمینه جدید باعث می شود صفحه نمایش به گوشه ها نیزکشیده شود.
صفحه نمایش زیبا 6.1 اینچی تمام صفحه نمایش Liquid Retina در گوشه های آیفون XR کشیده شده و پیشرفته ترین LCD در یک تلفن هوشمند است.
آیفون XR از حرکات سریع و روان آیفون مانند هشدارهایی برای بیدارشدن ، رفتن به صفحه اصلی، کشیدن به پایین برای دسترسی به اعلان ها و کنترل و ویژگی جدید لمسی haptic برای فشار روی صفحه اصلی پشتیبانی می کند تا فوراً دوربین یا چراغ قوه را راه اندازی کنید.

LCD آیفون xr

تراشهBionic   A12با نسل جدید Neural Engine برای پردازش هوش مصنوعی

 A12 Bionic طراحی هوشمند اپل، باهوش ترین و قدرتمندترین تراشه در یک تلفن هوشمند که دارای اولین تراشه 7 نانومتری می باشد که تا به حال در یک تلفن هوشمند بکاررفته است که کارآمدترین طراحی با عملکرد برتر صنعت را ارائه می دهد A12 . Bionic  دارای یک معماری فیوژن شش هسته ای با دو هسته عملکرد است که تا 15 درصد سریع تر است، چهار هسته کارایی تا 50 درصد کارآمد تر هستند،  یک پردازنده گرافیکی چهار هسته ای که تا 50 درصد سریعتر و قدرتمندتر در طراحی اپل است. پردازنده سیگنال تصویر (ISP) ، رمزگذاری ویدیو و موارد دیگر. همه اینها تجربیات جدیدی را برای بازی ها، عکاسی، ویرایش ویدیو و برنامه های فشرده گرافیکی باز می کند و در عین حال باتری بسیار خوبی دارد . حتی با وجود تمام این قدرت ها، iPhone XR  تا یک ساعت و نیم بیشتراز آیفون 8 پلاس دوام می آورد.
A12 Bionic تجارب جدیدی را برا AR ، بازی ها، عکاسی، ویرایش ویدیو، برنامه های فشرده گرافیکی و موارد دیگر باز می کند.
نسل جدید Neural Engine برای استفاده از هوش مصنوعی در همه چیز ، از عکاسی گرفته تا واقعیت افزوده ساخته شده است.  طراحی جدید هشت هسته ای به آن اجازه می دهد تا در مقایسه با 600 میلیارد در A11 Bionic تا 5 تریلیون عملیات در هر ثانیه را انجام دهد.  این قابلیت های جدیدی را مانند شناسایی سریعترهواپیما برای ARKit و ویژگی های جدیدی که از یادگیری ماشین در زمان واقعی استفاده می کنند، فراهم می کند . برای اولین بار Neural Engine برای Core ML باز است و به توسعه دهندگان این اجاه را میدهد تا برنامه هایی بسازند که از این موتور بسیار کارآمد استفاده می کنند.  هسته ML که در موتور عصبی A12 Bionic کار می کند تا 9 برابر سریعتر از A11 Bionic است و مصرف انرژی آن نیز به اندازه یک دهم کاهش پیدا کرده است.

مطلب پیشنهادی :
جایگزینی رنگ آبی تیره در آیفون 12بجای سبز تیره

تراشهBionic A12با نسل جدید Neural Engine برای پردازش هوش مصنوعی

Face ID ، ایمن ترین سیستم تأیید هویت

 Face ID در iPhone XR سریعتر از مدل های قبلی است و در بهینه سازی نرم افزار سریع تر عمل میکند. سیستم دوربین  TrueDepth از فناوری دقیق سنجش عمق می باشد که به مراتب فراتراز قابلیت ها وامنیت اسکنرهای دو بعدی صورت برای باز کردن قفل آیفون، استفاده از Apple Pay ، دستیابی به برنامه های امن و بسیاری از ویژگی های دیگر تنها با یک نگاه ساده.
iPhone XR شامل Face ID ، امن ترین سیستم احراز هویت صورت در گوشی های هوشمند است.

Face ID ، ایمن ترین سیستم تأیید هویت

دوربین پیشرفته ی تک لنز با زاویه دید عریض

آیفون XR از لنزهایی با زاویه دید 12 مگاپیکسلی f / 1.8 با سنسورهای جدید بهره می برد، فوکوس خودکار سریع تری دارد، در حالی که پیکسل های بزرگتر و عمیق تر باعث بهبود کیفیت تصویر و عملکرد کم نور درعکس ها و فیلم ها می شوند . بهبود در ISP ، موتور عصبی و الگوریتم های نرم افزاری بهبود یافته عکس های پرتره را با جلوه زیبایی همراه با بوکه در عکس امکان پذیر می سازد.  HDR هوشمند جزئیات بیشتر و سایه بهتری را در بین عکس ها به ارمغان می آورد.
ویژگی های بارز همان 12MP F / 1.8 دیافراگم زاویه باز دوربین لنز به عنوان آی فون XS برای عکس های خیره کننده و فیلم ها.

New Depth Controlاین امکان را به شما می دهد تا عمق میدان را هم در پیش نمایش  و هم بعد از ضبط در زمان واقعی تنظیم کنید تا پرتره های زیبا تری با جلوه بکگراند بوکه ایجاد کنید. عکس های سلفی هرگز با یک حالت پرتره پیشرفته در دوربین جلوی TrueDepth و نورپردازی پرتره برای جلوه های نورپردازی استودیویی بهتر به نظر نمی رسند.

مطلب پیشنهادی :
معرفی گوشی آیفون X اپل

دوربین پیشرفته ی تک لنز با زاویه دید عریض

iPhone XR حالت پرتره را با یک دوربین تک لنز با بوکه پیچیده معرفی می کند و کنترل عمق به شما اجازه می دهد تا عمق میدان را تنظیم کنید. iPhone XR حالت پرتره را با یک دوربین تک لنز با بوکه پیچیده معرفی می کند و کنترل عمق به شما اجازه می دهد تا عمق میدان را تنظیم کنید.

iPhone XR حالت پرتره

فن آوری های بی سیم

iPhone XR از سرعت LTE Advanced برای بارگیری سریع و سیمکارت نانو و eSIM دیجیتال معرفی می کند.  دوربین TrueDepth در iPhone XR عکس های سلفی ، Animoji و Memoji را قادر می سازد.

iPhone XR و ایموجی

محمد معین اعلایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *