تسلط اپل بر بازار پوشیدنی‌ها در سه ماهه چهارم سال 2020

تسلط اپل بر بازار پوشیدنی‌ها در سه ماهه چهارم سال 2020 و پیشی گرفتن از رقبا

طبق آمار و نتایج به دست آمده، تسلط اپل بر بازار پوشیدنی‌ها در سه ماهه چهارم سال 2020 ثابت شده و محصولاتی مثل ایرپاد و اپل واچ، بیشترین فروش را داشته اند.

گجت اپل

بازار پوشیدنی‌ها در این مدت زمان سه ماهه، رشد بسیاری داشته است و فروش محموله‌ها با رشد 27.2 درصدی همراه بوده که 153.5 میلیون دستگاه به فروش رسیده است. محصولات اپل در این مدت زمانی که ذکر شد، 36 درصد از کل محصولات را در صنعت پوشیدنی از آن خود کرده اند و این شرکت 55.6 میلیون دستگاه را فروخته است. در بخش ساعت‌های هوشمند اپل، نسبت به سال گذشته، این شرکت 45 درصد رشد داشته است. این رشد می‌تواند به خاطر موفقیت اپل واچ سری 6 و اپل واچ سری 3 باشد که مورد استقبال شدید کاربران قرار گرفتند.

محصولاتی مثل ایرپاد و ایرپاد پرو و ایرپاد پرو مکس نیز در دسته محصولات پوشیدنی قرار می‌گیرند. البته این محصولات، نسبت به دوره‌های قبلی، از رشد کمتری برخوردار شده اند. اما در مقایسه با سه ماهه چهارم سال 2019 محموله‌ها توانسته اند رشد چشمگیر 22 درصدی داشته باشند. با این نتایج، اپل در بازار پوشیدنی‌ها، پیشرو تر از سایر رقبا در حال حرکت است. بعد از این کمپانی، سامسونگ و شیائومی در رده‌های بعدی قرار گرفته اند. شیائومی نیز از این بازار سهم 8.8 درصدی دارد. شاید جالب باشد بدایند سهم سامسونگ از این بازار 8.5 درصد بوده است.
شما به عنوان کاربر، از محصولات پوشیدنی کدام شرکت خرید می‌کنید؟

مطلب پیشنهادی :
آمادگی اپل برای تولید اپل واچ و ایرپاد نسل سوم

برای اطلاع از اخبار جدید دنیای تکنولوژی به وبسایت مسیر مدرن مراجعه کنید.

محمد معین اعلایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *