چگونه با اپل واچ تناسب اندام خود را حفظ کنیم؟

چگونه با اپل واچ تناسب اندام خود را حفظ کنیم؟

در “watchOs 6” و نسل های قبلی شما می ­توانستید میزان فعالیت روزانه­ تان یا (میزان کالری که باید در طول یک روز بسوزانید) را در برنامه­ ی  “built-in Actibity” مشخص کنید، اما تمرینات ورزشی یا مدت زمان ایستادنتان قابل ویرایش نبود.

در “watchOs 7” و نسل های بعدی، اگرچه می­توانستید تمام فعالیت­ های خود را شخصی سازی کنید اما اگر بخواهید اهدافتان را چالش برانگیزتر یا واقعی­تر کنید می­ توانید دستورالعمل زیر را اجرا کنید:

  • برنامه­ ی “activity” را روی ساعت خود راه اندازی کنید.
  • صفحه را بالا بکشید و روی تغییر هدف (“change goal”)ضربه بزنید.
  • از + و – برای مشخص کردن میزان کالری در هر روز استفاده کنید و روی بعدی (“next”) بزنید.
  • برای مشخص کردن مدت زمان انجام تمرینات ورزشی در هر روز از + و – استفاده کنید و روی بعدی (“next”) بزنید.
  • حالا برای تعیین مدت زمان ایستادن در هر روز از + و – استفاده کنید و روی گزینه­ “ok” بزنید.

 

مسیر مدرن-تناسب اندام با اپل واچ

 

 

مراحل بالا کل کاری است که باید انجام دهید.  شما می­ توانید میزان پیشرفت­ تان را به صورت روزانه بر روی اپل واچ چک کنید. حتی می­ توانید با استفاده از برنامه­ ی “fitness App” در گوشی اپل خود به کل تاریخچه ی فعالیت­ تان دسترسی پیدا کنید.

با انجام روزانه فعالیت های مشخص برای هر روز می توانید در مدت زمانی کوتاهی به تناسب اندام برسید.

مطلب پیشنهادی :
آداپتور مناسب برای درگاه "Thunderbolt 3" و "USB-C" در مک یا آیپد پرو
محمد معین اعلایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.