جهانی شدن قابلیت یوتیوب Shorts

قرار است قابلیت یوتیوب Shorts جهانی شود!

طبق منابع و اخبار به نظر می‌رسد که قابلیت یوتیوب Shorts طبق تصمیم این پلتفرم قرار است جهانی و برای همه قابل استفاده باشد.

قابلیت یوتیوب Shorts

به تازگی یوتیوب تصمیم گرفته است تا با ارائه این ویژگی با تیک‌تاک به رقابت بپردازد. افراد زیادی هم از این امکان استقبال کرده و آن را مورد استفاده قرار دادند. سال قبل، این ویژگی برای اولین بار در هند مورد استفاده قرار گرفت. بعد از اینکه این ویژگی برای مردم هندوستان فعال شد، بعد از آن برای کاربران ساکن 26 کشور دیگر هم فعال شده و مورد استفاده قرار گرفت. برای مثال مردم ایالات متحده آمریکا و همچنین کاربران در انگستان هم از این برنامه استفاده کردند.

ویژگی YouTube Shorts هنوز در حالت بتا قرار دارد اما دیگر قرار است بعد از گذشت مدتی، به بیش از 100 کشور دیگر در جهان راه پیدا کرده وبه گونه‌ای جهانی شود تا کاربران بیشتری از آن استفاده کنند. این ویژگی که ویدیوهای کوتاه در حالت عمودی را به کاربران ارائه می‌دهد، در واقع برای رقابت با برنامه محبوب تیک‌تاک ساخته شده است. تیک‌تاک در برنامه خود به تولیدکنندگان محتوای کوتاه در پلتفرم خود اجازه می‌دهد از ویدئوهای یوتیوب صدا استخراج کنند. یوتیوب هم سعی دارد در این امکان جدیدی که فراهم کرده، استخراج صدا از ویدیو را برای کاربران فعال کند. نکته جالب این است که در همین راستای رقابت، تیک‌تاک هم روز به روز سعی دارد امکانات خود را پیشرفته‌تر کند. برای مثال به تازگی بیشینه زمان ویدئوهای خود را از یک به سه دقیقه رسانده است.

مطلب پیشنهادی :
شرکت‌های اپل و گوگل، API مشترک خود را برای مبارزه با کرونا منتشر کردند

برای اطلاع از اخبار جدید دنیای تکنولوژی به وبسایت مسیر مدرن مراجعه کنید.

کلیدواژه : تی‌کتاکیوتیوب
محمد معین اعلایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *