انتشار جدیدترین بتای عمومی iOS 15 و iPadOS 15 توسط اپل

اپل جدیدترین بتای عمومی iOS 15 و iPadOS 15 را منتشر کرد

اپل به تازگی جدیدترین بتای عمومی iOS 15 و iPadOS 15 را در اختیار کاربران قرار داد. کاربرانی که دارای محصولات اپل بوده و از آنها استفاده می‌کنند، همچنین عضو برنامه بتا هستند، می‌توانند از این نسخه‌ها استفاده کنند.

بتای عمومی iOS 15 و iPadOS 15

این بروزرسانی‌ها به شکل OTA در دست کاربران قرار گرفته و از امکانات جدیدی برخوردار هستند. برای مثال، امکانات جدیدی برای برای فیس‌تایم، ابزارهایی برای کاهش حواس‌پرتی، نوتیفیکشن‌های بروز شده و بهبودهای حریم شخصی برای iOS 15 فعال شده است. برنامه فیس‌تایم در نسخه جدید آی او اس از ویژگی SharePlay پشتیبانی کرده که به کمک آن می‌توان تلویزیون، موسیقی یا نمایشگر خود را با دیگران به اشتراک گذاشت.

یکی دیگر از ویژگی‌های سیستم عامل جدید، Focus است که نوتیفیکیشن‌ها را قطع کرده تا وقتی که کاربران مشغول به کار هستند، به آنها کمک می‌کند حواس پرت نشده و به کارهایشان ادامه دهند. یکی دیگر از ویژگی‌ها، خلاصه نوتیفیکیشن‌ها است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا پیام‌های غیر ضروری را باز نکند.

در این نسخه جدید، سافاری هم از ویژگی‌های جدید برخوردار شده و ظاهر جدیدی پیدا کرده و از نوار تب کامپکت در بخش پایینی صفحه بهره‌مند می‌شود. در  این مرورگر کاربران می‌توانند به گروه‌های تب دسترسی پیدا کرده تا تب‌های باز را برای آینده ذخیره کنند. در تغییراتی که در جست‌وجوی سافاری اعمال شده، با شورتکات‌ها و ویجت موزیک هم برخورد می‌کنیم. همچنین نقشه اپل هم در این نسخه تغییر کرده و از دید جهانی و دید سه‌بعدی جدید در برخی شهرها استفاده می‌کند. اگر می‌خواهید از این سیستم عامل جدید استفاده کنید، باید آیفون شما به iOS 15 آپدیت شده باشد.

مطلب پیشنهادی :
چگونگی انتقال قسمت سرچ سافاری به بالای صفحه

برای اطلاع از اخبار جدید دنیای تکنولوژی به وبسایت مسیر مدرن مراجعه کنید.

کلیدواژه : iOS 15سیستم عامل iOS
محمد معین اعلایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *