احتمال وجود قابلیت نمایشگر همیشه روشن آیفون 13

قابلیت نمایشگر همیشه روشن آیفون 13 امکان دارد در آن فعال باشد

از وقتی که آیفون 12 رونمایی شده تابحال تجربه بسیار خوبی را در فروش داشته است و کاربران زیادی همچنان با خرید آن از این محصول استقبال می‌کنند. برای همین اپل قصد دارد این روند در فروش را با ارائه امکانات مختلف در سری‌های جدید حفظ کند. به تازگی خبری منتشر شده که نشان می‌دهد اپل قصد دارد قابلیت نمایشگر همیشه روشن آیفون 13 را به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این محصول قرار دهد.

قابلیت نمایشگر همیشه روشن آیفون 13

از ویژگی‌هایی که اپل قصد دارد در این سری از محصولات خود ارائه دهد، می‌توان به باتری بزرگ‌تر، عملکرد بهتر، ناچ کوچک‌تر و نمایشگر LTPO با رفرش ریت 120 هرتز اشاره کرد. حالا هم با ارائه این ویژگی جدید قصد دارد به امکانات این محصول اضافه کند تا در فروش آن هم مثل محصولات سابق موفق باشد. به مرور کاربران هم از اپل انتظار بیشتری دارند و می‌خواهند ویژگی‌های جدیدتری را تجربه کنند. باتری بزرگ که قرار است در این سری از محصولات حضور داشته باشد، قرار است انرژی نمایشگر 120 هرتز و صفحه نمایش همیشه روشن را تامین کند.

کاربران زیادی منتظر ارائه نمایشگر رفرش ریت 120 هرتزی هستند و حالا به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها این بار قصد دارند این ویژگی را در مدل‌های پرو سری جدید آیفون ارائه دهد. با این وجود، به نظر می‌رسد ویژگی صفحه نمایشگر همیشه روشن هم فقط در مدل‌های پرو حضور پیدا کند. در هر صورت باید منتظر بمانیم تا با رونمایی از این محصول، با ویژگی‌های این محصول آشنا شویم.

مطلب پیشنهادی :
رونمایی توییتر از سرویس Twitter Blue

برای اطلاع از اخبار جدید دنیای تکنولوژی به وبسایت مسیر مدرن مراجعه کنید.

کلیدواژه : آیفونآیفون 13
محمد معین اعلایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *