ابعاد ناچ نمایشگر آیفون 13 افشا شد، این‌بار 25 درصد کوچک‌تر از سری قبل

افشا شدن ناچ نمایشگر آیفون 13 که نشان می‌دهد نسبت به سری قبلی 25 درصد کوچک‌تر است

با توجه به اینکه روز به روز به زمان رونمایی سری جدید آیفون نزدیک می‌شویم، اطلاعات و اخبار زیادی درمورد آن منتشر می‌شود. منابع مختلفی درمورد ویژگی‌های این محصول نظر داده و اطلاعاتی را فاش می‌کنند. حالا هم به نظر می‌رسد در نسل جدید، ناچ نمایشگر آیفون 13 ، 25 درصد نسبت به سری قبل کاهش پیدا کرده است.

ناچ آیفون 13
صفحه نمایش آیفون 13

به نظر می‌رسد هنوز هم اپل تصمیم ندارد که ناچ یا برش بالای صفحه نمایش گوشی‌های خود را حذف کند. اما حالا در سری جدید محصولات خود، به نظر می‌رسد قصد دارد با کم کردن این ابعاد، مزاحمت آن را برای کاربران کم کند. اما با این حال که اپل این ابعاد را کاهش داده است، باز هم امکان آنلاک کردن گوشی به کمک فیس آیدی برای کاربران فعال است.

از وقتی‌که اپل آیفون X را در سال 2017 تابحال منتشر کرده است، تا تولید جدیدترین نمونه این محصول، این اندازه تغییری نداشته و برابر با 35 میلی متر بوده است. اما حالا اپل تصمیم گرفته تا اندازه آن را از 35 به 26 میلی متر کاهش دهد. این تغییر در طراحی پنل جلویی بعد از سال‌ها اتفاق می‌افتد. این تغییر حتماً برای کاربران متفاوت و جذاب خواهد بود.

کوپرتینویی‌ها با حذف اسپیکر مکالمه و میکروفن از ناچ توانستند این اندازه را کاهش دهند تا به فضای بیشتری دست پیدا کنند. البته اجزای اصلی سیستم فیس آیدی درون ناچ زیر آن تعبیه می‌شوند. باید تا 13 سپتامبر سال جاری یعنی اواخر شهریور، منتظر رونمایی از پرچمدار اپل باشیم تا با ویژگی‌های آن آشنا شویم.

مطلب پیشنهادی :
جدیدترین بتای iOS 15.2 دکمه ماکرو را به اپ دوربین آیفون ۱۳ پرو اضافه می‌کند

برای دریافت اطلاعات جدید و بروز در زمینه تکنولوژی به وبسایت مسیر مدرن مراجعه کنید.

کلیدواژه : آیفون 13ناچ آیفون
محمد معین اعلایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *