دوربین فوق عریض آیفون 13 پرو با قابلیت فوکوس خودکار

دوربین فوق عریض آیفون 13 پرو با قابلیت فوکوس خودکار از ویژگی‌های جدید این محصول

قرار است اپل دوربین فوق عریض آیفون 13 پرو را به عنوان یکی از ویژگی‌های خاص این محصول، به آن اضافه کند. این قابلیت در آیفون 13 پرو و پرو مکس مشاهده خواهد شد. البته الان آیفون 12 به این دوربین با فاصله کانونی ثابت مجهز است.

آیفون 13 با دوربین فوق عریض

مینگ چی کو، تحلیلگر معروف و شناخته شده، به تازگی در یادداشتی به این موضوع اشاره کرده که سری گوشی‌های رده بالای آیفون 13، یعنی پرو و پرو مکس، به دوربین فوق عریض مجهز خواهند شد. این دوربین فوکوس خودکار دارد و به عنوان یک ویژگی خاص به حساب می‌آید. گوشی‌های فعلی آیفون 12، به این دلیل که فوکوس ثابت هستند، نمی‌توانند روی سوژه‌های خاصی تمرکز کنند. حالا این مشکل، در پرچمدار اپل حل شده تا کاربر بتواند درست مثل زمان استفاده از دوربین‌های عریض و تله‌فوتو، روی هر سوژه‌ای که خواست فوکوس کند.

همچنین گفته شده که این لنز فوق عریض، بجای پنج المان، از شش المان ساخته شده است، به همین خاطر کیفیت تصویر بسیار بهتری در فیلم برداری و عکس گرفتن انتظار می‌رود. البته اپل در آیفون 12 از ویژگی‌ها و امکاناتی مثل Deep Fusion و Night Mode اضافه کرده بود اما کیفیت این لنز در محیط‌های کم نور، به خوبی سایر لنزهای بکار رفته در آیفون‌ها نبود.

پرچمداران بعدی اپل، قرار است به پردازنده جدید، ناچ کوچک‌تر، دوربین بهتر و در مدل‌های پرو از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی پروموشن مجهز باشند. این محصولات حدود ماه سپتامبر یا اکتبر رونمایی خواهند شد.

مطلب پیشنهادی :
مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5

برای اطلاع از اخبار جدید دنیای تکنولوژی به وبسایت مسیر مدرن مراجعه کنید.

کلیدواژه : آیفون 12آیفون 13
محمد معین اعلایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *