احتمال رونمایی آیفون 13 با فناوری شارژ سریع 25 واتی

احتمال رونمایی اپل از آیفون 13 با فناوری شارژ سریع 25 واتی

به نظر می‌رسد که اپل تصمیم گرفته است تا سرعت شارژ آیفون‌های خود را افزایش دهد. برای همین به نظر می‌رسد که تصمیم دارد آیفون 13 با فناوری شارژ سریع 25 واتی را ارائه دهد. هم اکنون هم آیفون 12 هم از شارژر 20 واتی استفاده می‌کند.

آیفون 13

سری آیفون 12 از محصولات اپل، از شارژر 20 واتی استفاده می‌کند، حتی اگر از شارژر قوی‌تری هم استفاده کنید، تغییری نخواهدکرد و سرعت همچنان 20 وات خواهد ماند. حالا این مسئله به نظر می‌رسد که قرار است در سری جدید این گوشی‌ها تغییر کند. طبق گزارشی که از چین به دست رسیده، اپل می‌خواهد در سری جدید آیفون روند شارژ شدن گوشی را سرعت ببخشد. در حال حاضر، شارژر 20 واتی اپل که برای آیفون 12 ارائه شد، 19.99 دلار به فروش می‌رسد. با توجه به اینکه در سری جدید قرار است آداپتور 25 واتی باشد، پس قیمت آن هم گران‌تر خواهد بود.

باید این نکته را متذکر شد که این مقدار سرعت در روند شارژر شدن گوشی، تغییر چشمگیری را ایجاد نخواهد کرد. یعنی به احتمال زیاد کاربران وقتی از این محصول استفاده کنند، ممکن است متوجه تغییر آن نشوند. اما به هرحال این تغییر یک پیشرفت برای سری جدید این محصولات به حساب می‌آید. البته باتری پرچمدار جدید اپل، ظرفیت بیشتری خواهد داشت پس می‌تواند بهتر از قبل به کاربران امکان استفاده دهد و انرژی بیشتری را ذخیره کند.

برای آیفون 13 انتظارات زیادی از سوی کاربران وجود دارد و اپل هم برای اینکه بتواند فروش خوبی را رقم بزند، باید امکانات جدید به محصول خود اضافه کند. نمایشگر پیشرفته LTPO در مدل‌های پرو یکی از همان ویژگی‌های مورد انتظار است.

مطلب پیشنهادی :
افزودن کپشن به عکس ها در iOS 14

برای اطلاع از اخبار جدید دنیای تکنولوژی به وبسایت مسیر مدرن مراجعه کنید.

کلیدواژه : آیفون 13
محمد معین اعلایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *