آیفون SE 3 با تراشه A14 و مودم 5G احتمالاً نیمه اول 2022 رونمایی خواهد شد

احتمال دارد آیفون SE 3 با تراشه A14 و مودم 5G در نیمه اول سال 2022 رونمایی شود

به نظر می‌رسد اپل تصمیم گرفته است که آیفون SE 3 با تراشه A14 و مودم 5G در نیمه اول سال 2022 معرفی کند. همانطور که می‌دانید، آیفون SE سال گذشته با با تراشه A13 برای کاربران رونمایی شد. همچنین این محصول ظاهری شبیه به آیفون 8 داشت. در حال حاظر، باید منتظر باشیم تا با رونمایی از این محصول جدید، با ویژگی‌های آن آشنا شویم.

آیفون SE 3 با تراشه A14

قبل‌تر از این، تحلیلگر اخبار اپل، «مینگ-چی کو» گفته بود نسل بعدی این سری از محصولات آیفون، به عنوان ارزان‌ترین آیفون مجهز به 5G خواهد بود. اپل قصد دارد با تولید این محصول، در بازار گوشی‌های مجهز به 5G به خوبی فعالیت و فروش داشته باشد و محصول مورد نیاز کاربران را با قیمت مناسب‌تر نسبت به سایر محصولات خود تولید کند. به نقل قول از بعضی از منابع، آیفون SE فرصت تجاری خوبی برای تامین‌کنندگان بزرگ بازار از جمله Xintec به وجود می‌آورد که از زیرمجموعه‌های TSMC است.

اولین نسل از این سری از گوشی‌ها توسط اپل در سال 2016 رونمایی و عرضه شد که ظاهر آن به سری 5S شباهت داشت. سال گذشته هم این محصول با ظاهری شبیه به سری 8 این محصولات عرضه شد. البته تراشه استفاده شده در این دستگاه، همان تراشه آیفون 11 بود. همچنین این محصول از دوربین بهتری هم برخوردار بود. در حال حاضر این تنها گوشی است که به حسگر تاچ آیدی و دکمه هوم مجهز است. برای اطلاع از سایر امکانات و جزئیات باید منتشر رونمایی از این محصول باشیم.

مطلب پیشنهادی :
فروش پک باتری مگ‌سیف برای آیفون 12

برای اطلاع از جدیدترین اخبار دنیای تکنولوژی به وبسایت مسیر مدرن مراجعه کنید.

کلیدواژه : آیفون se
محمد معین اعلایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *