آیفون پرو 13 به نمایشگر کم مصرف LITPO  مجهز خواهد بود

مجهز بودن مدلهای پرو آیفون 13 به نمایشگر کم مصرف LITPO

با توجه به اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، اینگونه به نظر می‌رسد که دو مدل گوشی از سری آیفون 13 برای ارائه نرخ نوسازی 12 هرتز، گوشی‌های خود را به نمایشگر کم مصرف LITPO مجهز خواهند کرد. این صفحات نمایشگر ساخت سامسونگ و ال جی هستند.

با اینکه مدت زیادی از رونمایی و معرفی پرچمدار اپل، یعنی آیفون 12 نگذشته است، اطلاعاتی از آیفون 13 افشا شده است. جالب اینجاست اغلب این اخبار بر یک انقطه تمرکز دارند و آن مجهز بودن آیفون 13 به نمایشگر کم مصرف ذکر است. بنابراین قرار بر این است که آیفون 13 با نمایشگر کم مصرف و توانایی نرخ نوسازی به کاربران ارائه شود. بعد از انتشار این اخبار در رابطه با این موضوع، وب سایت WccfTech  با استناد به گفته‌های ETNews این خبر را تایید کرد. طبق این اخبار، دو شرکت سامسونگ و ال جی، وظیفه ساخت صفحه‌های نمایشگر LITPO  را برای آیفون 13 بر عهده گرفته اند. با توجه به این همکاری با ابر قدرت دنیای تکنولوژی، افزایش درآمد چشمگیری در سال 2021 برای سامسونگ و ال جی رخ خواهد داد.

 

آیفون 13
آیفون 13 پرو

کدام دسته از گوشی‌های آیفون 13 به نمایشگر کم مصرف LITPO مجهز هستند؟

طبق اخباری که تا بحال افشا شده است، قرار است از 4 مدل آیفون 13 که رونمایی خواهند شد، دو مدل آنها (به احتمال زیاد مدلهای پرو) به این صفحه نمایشگر OLED با فناوری کم مصرف مجهز باشند. اما با توجه به این اخبارها، به نظر می‌رسد دو مدل دیگر، از نرخ نوسازی 60 هرتزی مثل قبل استفاده خواهند کرد. به کمک این نرخ نوسازی بدون کاهش شارژدهی، پیمایش روان تر و حرکت روان انیمیشن‌ها همچنین بهبود پاسخ دهی فرامین کاربران اتفاق خواهد افتاد. با توجه به اینکه قرار است تمامی مدل‌های آیفون 13 از مودم 5G استفاده کنند، نمایشگر کم مصرف از اصلی ترین اهداف اپل خواهد بود. چرا که  5G از انرژی قابل توجهی استفاده خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی :
احتمال رونمایی آیفون 13 با فناوری شارژ سریع 25 واتی

برای اطلاع از جدیدترین اخبار دنیای تکنولوژی، به وبسایت مسیر مدرن مراجعه کنید.

محمد معین اعلایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *